Sweet

Hej hej bloggen !

Jag är förtillfället hemma med becca som sovsat här idag med mig !
Igår kväll var vi hos min farmor och farfar på middag sedan
stack vi till hindås en stund och träffade folket där ! Var hemma
hos leo och myste lite :) Sedan fick vi reda på att fredrik, sean och alla
dom var i hindås så vi åkte med dom till landvetter! Tacka gud för det!
Vi åkte hem till bea och kollade på film sedan drog vi till seven eleven :)
Åkte bil med dom och hade det skoj ! :) Åkte hem till mig och var inne på datorn
sedan blev det stoj tills mamma sa att vi skulle sova då klockan var 3 xD

Idag skall jag hem till becca ! Ska bo där tills i övermorgon ;) Mmm me like:)
Nu ska vi upp och äta hamburgare som mamma gjort till oss.

Måste bara påpeka att jag blev så jävla arg i morse. Det ringde klockan 9
och väckte mig. det var skyddat nummer så jag svarade inte såklart
men så fick jag ett sms och det var från ungdomsmottagningen :P haha.
Idioter som ringer så tidigt så ringer jag tillbaka och hamnar i världens kö !
Arg men becca lugnade ner mig med sitt larv xD

Jag blogger mer när jag får dator :P Om jag inte tar medmig den till becca!

Puss hej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0