Annabelle Björbring Andersson<3

Annabelle, det finns ingen människa som är så fin som du. Som kan vara en sån underbar vänn. Jag vet inte hur många gånger jag önskat att jag var en sån människa som dig. Du sprider lycka kring dig till alla. Du är en människa som alla borde få ha i sina liv. Som tur är så fick jag dig och jag vet inte hur jag hade klarat mig om jag inte hade dig. Jag kan ringa till dig och bara gråta eller bara sitta och skratta med hur länge som helst. Du ser på mig när jag är ledsen eller när jag verkligen är lycklig. Vi har knappt känt varanndra ett år men det känns som jag känt dig hela mitt liv. Vi är så himla lika och det gör det så himla lätt att vara med dig. Vet inte hur många gånger jag tänker på dig och önskat att du bara var några minuter i från mig. Du har alltid stöttat mig och jag vet att du stöttat så många andra också ! Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig ! Trodde inte att man kunde bli såhär fast vid en människa under en sån här ändå kort tid. jag kan verkligen vara mig själv med dig och det är verkligen uppskattat ! Du förtjänar en helt underbar kille som bara är din och som du kan lita på. Inte någon som ligger runt och får sitt från alla idioter ! Du förtjänar en kille med guld till hjärta och som kan göra dig så lycklig som bara du kan bli ! Du är alltid glad för allas andras skull men du borde tänka mer på dig själv och hur du själv mår. Det är det viktigaste. Mår inte du bra så mår inte jag heller bra ! Det skall du veta. <3 Jag litar på dig till 100% och jag önskar dig all lycka. Jag vet att vi har en himla massa år som vi ska ha roligt på. Uppleva mer minnen tillsammans och se världen. För det skall vi göra tillsammans. Det kan uppstå mycket mellan oss så som killar, skolan osv men inget kommer att få ta slut på våran vänskap och det som vi delar. ! <3 Jag kan hålla på tills i morgon och skriva men jag vet att du inte orkar läsa så mycket (A) <3  Vill att du ska förstå att du är så grymt älskad av så många människor runt omkring dig. Och känn dig aldrig ensam älskling ! Lova mig det. <3 Finns alltid här för dig. Lova mig att komma ihåg det.


Jag älskar dig min skatt <33

     


ILY<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0