Danshuset / andra hem

Nu sitter jag på danshuset med annabelle :) Kom från allum för någon timma sen. Var där med emma och jag köpte mig ett par jeans ! ;) sedan mat och nu är jag här. Har saknat annabelle väldigt mycket och jag älskar henne.

I morgon har jag ett jätte stort engelska arbete som skall vara klart. och jag har som sagt knappt börjat :)
Annabelle har verkliga sexproblem och skulle behöva en vacker kille :) hahahahaha xD Hon som bad mig skriva xD 

Ebbali och johanna kom precis hit och vi har treeevligt :) snackar om nationella provet där jag och ebbali tog samma bild. Ingen annan faktiskt. Lite roligt tycker jag :D  Idag blire chacha-samba och jag lääängtar :)

Imorgon skall jag vara med snyggingen :) skall bli niiice ! ;D <33333


 daaaans giiirls ! :D <3


PUSS&KRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0