första februari tvåtusennio

I fredags var det fest i floda. jag åkte hem från skolan och duscha och fixa lite. Sedan drog jag till karin där jag gjorde mig i ordning. :) Dem var redan klara så bara jag som stod där och fixa mig, jag trodde att alla skulle göra  sig i ordning tillsammans men dem var redan så fina så :) Drog sedan te stan och åt mat xD Sedan kom nicole och ida till stan så tog vi tåget mot floda. Vid aspen, aspedalen,lerum,stenkullen så kom det på hur många partille johnnys som helst XD HAHA
Helt jävla sjukt ! ;) men festen var braaa ! Men lite tråkigt med tecno endast typ :S blev så jävla trött på det. Men jag hade roligt och träffade en massa människor som jag redan kände och även en massa nya också :) ! Sen kom polisen och festen fick avslutas så vi åkte hem :) TACK FÖR DENNA DAG !


Lördag: Jobbade på morgonen sedan stack jag te hindås. trååååk. stod ute och frös. Drog sedan till landvetter och träffade people. Hände massa stuff under kvällen. Taaack för denna dag också alla sm gjorde den så bra som det bara gick. !


Söndag: Åkte hem, duscha, gjorde mig i ordning och plugga lite. Annars bara datorn och tv :P haha ! I morgon är det peddo eftermiddag. Slutar klockan 12.45 :) göööööttans ! :) Ska iväg vid 3 med emma :) Ha deeeeet !




 Byyyye ! Puss&kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0