Karin Caroline Berntsson

Karin Caroline Berntsson, utan dig hade jag verkligen inte klarat mig igenom allt som händer. Att veta att du finns som stöd och uppmuntran för mig gör mig så oerhört lycklig. Vi har klarat så mycket och finns inget som kan beskriva min kärlek till dig. Du är den bästa vän man kan ha och jag saknar våra flummdagar. Kan vi inte ha det snart? Det hade varit hur kul som helst ! Glöm aldrig att jag finns här för dig 24/7 <3 Det är till dig som jag kan ringa och bara gråta i telefonen för eller ringa och vara hur glad som helst. Du lyssnar alltid och gör allt för att försöka hjälpa mig ! Du är så oerhört uppskattad och du är min lilla kyssare. Många minnen och dem ska föralltid bevaras i mitt hjärta och hjärna !

Jag älskar dig nu och föralltid. Du är BÄST gumman ! <3


 I LOVE YOOOOOOOOOOOU!


Kommentarer
Postat av: Karin Berntsson

TACK SÖT <3<3 jag känner alltid att jag kan prata med idg och du gör mig lycklig hela tiden <3 (L) utan dig skulle jag inte klara mig och jag mår så bra när vi pratar och jag blir lycklig av att hjälpa dig med allt som kommer i vägen och jag vet att vi har gått igenom mycket men vi har klarat av det och gjort vår vänskap starkare <33 älskar dig otroligt mycket och jag vill aldrig förlora dig och det kommer jag inte heller för vi ska finnas för varandra förevigt (L) (K)Så ska vi ha våra dagar tillsammans igen det skulle vara hur roligt som helst :D <3 flumm flumm

Du är min pussgurka och med dig är allt underbart <3 så förevigt ska vi hångla och vara med varandra LOOOVVEE YAA <3<3<3<3

2009-02-02 @ 00:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0