Lördag söndag

Lördag.: vaknade och skulle upp och jobba :/ Men det var helt okej på jobbet och vi är verkligen ett team jag och Tomine så det är itne sant xD hahha :) Fyfan för vissa kunder. Sura och tjatiga tanter eller massa barn som bara gråter och kastar saker. Blir så arg. Men iförsig jag var också liten och var sån men jag ska aldrig bli en sån gammal sur-tant ! Det har jag redan bestämt mig för ! Efter jobbet följde karin med mig hem och vil kollade på Melodifestivalen med familjen. Sedan skulle vi te karin men vi missa bussen så vi fick vänta en halvtimma på nästa xD Men vi hade mysigt och jag har saknat våra dagar älskling ! Karin Berntsson in my heart ! <3

Söööndag: Vaknade vid halv 12 och fråga karin om hon ville följa med och sola :) Så vi stack i väg och jag har i allafall fått färg :) hahaah ! :D oskinkad och ful men vafan xD Orka vara snygg hela tiden ;) SKOJA !
Nu ska jag snart byta piercing. ! ;) haha känns som det är dags nu. :)

Förövrigt så saknar jag mina älsklingar. Specellt min älsk som är borta lääänge :/ Kom hem vafan ! <33

Jag ska jobba i morgon ( måndag) och på tisdag. As soft från klockan 13.00 - 18.00 :D <3

Skriver mre senare :) skall bara skriva ett inlägg om annabelle först ! För det förtjänar hon verkligen om någon !


PUSS& KRAAAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0