Mysdag med flickorna

Heeeej å hopp ! :)

Nu är det äntligen fredag ! Haha. Var inne i stan med Annabelle , Emma och träffade emilia en snabbis :) Denna dagen har varit den bästa på lovet helt lätt. Och den är inte över än. Jag vet att den kommer att bli bättre i kväll. Vaknade vid halv 10 kunde inte sova mer. Det är svin konstigt. Jag kan inte somna på kvällarna och jag vaknar tidigt :S Jag kan verkligen inte sova !!! Hade en soft morgon hemma med brorsan. Kollade på film för ovanligthetens skull och fixade mig. Åkte in till stan och mötte annabelle och emma då vi gick till Le Croissant och åt lunch :) Sen strosa vi runt lite i stan :)

Och nu är jag hemma efter en bra dag i stan och ska snart kolla på Dr Phil xD Sen blire middag med familjen + Lets dance och sedan mys ! <3 Kan det bli så mycket bättre?

Igår kom skol tröjorna ;) Jag är dem enda som sett dem :P Tror min KÄRA klass kommer att bli sur men det skiter jag i .Dem får dem på måndag som det är sagt :) Bara jag som kan sitta hemma och mysa med dem nu ! Så är dte :) haha. Vadå skryta likosm :PP

Jag måste säga en sak som gör mig så himla arg ! Alla dessa FJORTISAR ! Får helt seriöst panik. Idag i stan var det fjortisar ÖVERALLT verkligen. Det börjar bli lite to much. !


 Kan inte den riktiga våren komma nu så vi kan skippa all snö och skit :S

     


Nu blire Dr Phil  xD  PUSS&KRAAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är ju världens fjortis själv!

2009-02-13 @ 21:21:21
Postat av: Älli ;)<3

hahaaha xD Vi har inte ens skickat in våra klasströjer än -.- sandra är väldigt seeeg xD

2009-02-14 @ 01:52:52
Postat av: cathrine

hahah önskar jag kunde hålla med om det :) tycker du att jag är fjortis så vet du inte vad du snackar om :)

2009-02-15 @ 14:12:20
Postat av: cathrine svar till älli ;D

haha vaah? xD min klass tjatade på mig att vi var sena men ni är tydligen värre då xd

2009-02-15 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0