Sista dagen nu..

Idag är det fredag och det är sista dagen innan det blir lov ! :D Dagen började väldigt bra och jag var väldigt glaad och flum. Sedan vid hkk så blev allt mycket värre :S Jag vet inte varför- Men som tur var så hade karin lektion idag på idrotten och då var det hälsa som gällde. Jätte skönt att få slappna av lite och ta det lite lugnt med några små lekar bara. Sedan avslappning. Bar av te dansen senare. Mådde inte hundra så kollade på den största delen.

Idag var jag nere hos skolsyster och mätte mig ! jag är 179.5 cm och jag döööööööör !

Jag hatar det verkligen och tjata inte imot ! Nu väntar jag på att kusin malin ska komma. Blir en slapp dag hemma dag. Skall nämligen jobba i morgon :/ Och föresten, nu har alla stuckit ! :( Bara jag karin och annabelle hemma under lovet. På torsdag kommer hjärtat hem och då blire allt till å ses ! Hoppas jag i allafall ! :D

Ha ett toppen lov nu allihopa ! För det ska i allafall jag ha ! :D <33

 Jag vill ha SOOOOMMMMAR !


Pusss&kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0