Torsdag (A)

Idag är det torsdag och det är dans :) Vaknade i natt av att jag stört blödde näsblod . Fick springa te badrummet. Trodde helt seriöst att jag skulle spy. Men la mig i sängen och somna ooom. ! Det var NP idag. Svenska skrivuppgift, jag tror att det gick braa. Det kändes bra i allafall. (A) Skoldagen var hur seg som helst och jag fick panik. Kollade på film hela dagen och det kändes så jävla onödigt. !

NU är jag på dansen och sitter och snackar med mina rara kompisar :) Har inte så mycket mer att säga än att jag verkligen är glad :) orkar itne bry mig om all skit :S Jag har inget med det och göra och orkar inte bry mig heller. Det är min ensak och jag är i allafall glad. Ni får tycka vad ni vill. !

I morgon skall jag vara med min underbara kusin och vi ska ha mysigt. Jag vill gå och kolla på bio men jag vet itne vad hon vill (A) ;D

Nu kommer ego kort från idag. Har ingen kamera just nu så tog tilfället i akt att ta tobbes ;)

     




PUSSSSSS&KRAAAAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0