Unhappy and alone
Jag har så fruktanvärt tråkigt just nu ! Sitter med fötterna på bordet kollar på tv och tycker synd om mig själv. Känner mig så himla ensam och olycklig :S bara helt plötsligt kom det. Inte roligt.

I dag vaknade jag hos karin av att en viss underbarlig smsade så hela rummet skrek xD Så jag och karin vaknade och kunde inte somna om. La mig i hennes säng så snackade vi och kollade på tv :) Alltid lika mysigt med karin ! <3 Sedan frulle å så drog vi till grillen ( skulle sola ) . Låg och grillades en stund sedan fick jag springa till bussen. Hann precis med den. Varm som en gris och lukta grill, mycket mysigt ! Yey.. !

Hem och har haft en otroligt tråkig eftermiddag :/ Alla lämnar mig och ensam är jag :(

KOM HEM NU FÖRFAN ! Låt det bli fredag å helg nu !

Imorgon skall det antagligen bli en tråkig dag igen om inte någon överaskar mig och hittar på något skoj med mig !

BYEEEEE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0