Idag är det måndag

Idag är det måndag och jag ser verkligen Inte i fram imot denna skolveckan ! Men skönt att det bara är denna veckan och sen lov ! Men dessvärre så åker ju alla ifrån mig :S Men karin min lilla ängel är hemma och vi ska nog hitta på massa skoj :D Min dag började av att pappa ringde hem och väckte mig. Han skulle påminna mig om att gå ut med Zolo och det var en himla tur att han ringde. Klockan var då 20 över 8 och jag börja klockan 9 , så jag hade lite bråttom. Men fick åka med min super granne ! :)

Skolan var seeeg och tråkig. Kändes så konstigt i skolan. Jag vet inte varför men så var det i allafall. SLutade klockan 12.45 så jag emma och becca följde med karin hem. :) MyysPys. Sedan drog vi till mölnlycke och sedan följde emma med mig hem. saatt vid matbordet då emma kom på ideen att dra te allum. Slutade med att vi stack till stan. Jag köpte ett par byxor. Bilder kommer nedanför. Dagen har inte slutat än men det har varit bra än så länge :) 

Jag har så mycket som jag borde plugga men jag är så gryyymt skoltrött :S Så jag bloggar i stället. men annabelle har lovat att hjälpa mig imon. Ska skriva ett helt arbete och jag har bara skrivit Preface :S I morgon är det Nationella Prov. Jag DÖÖÖR ! :S 


Nu kommer lite bilder som är tagna med min tele. :)

     

    



Och nu kommer bilder på mina nya jeans ! :) 

      Puss och kraam ! :)

 

Kommentarer
Postat av: Zzeta

Wie, tack för dagen sötnos <3

2009-02-03 @ 16:40:34
Postat av: Katrin

Assnygga jeans, vart har du köpt de? :O

2009-02-05 @ 22:44:12
Postat av: katrin

Assnygga jeans, var har du köpt dem? :O

2009-02-05 @ 22:45:06
Postat av: Cathrine

köpta på gina tricot ! :)

2009-02-06 @ 20:46:22
URL: http://cathrinelindgren.blogg.se/
Postat av: sofia

Vilken gina tricot affär? När jag va där sa dom att dom inte kommer in förrän på måndag ;O

2009-02-07 @ 00:27:15
URL: http://skl.blogg.se/
Postat av: Cathrine Svar till sofia

Jag köpte mina i nordstan. Femman ;) Va det där du var då?

2009-02-08 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0