Onsdag den 21/1 SHOPPING MED GIRLSEN

Idag var det en svin jobbig dag i skolan. Orkade verkligen inte gå dit men jag var likosm tvungen. Gick med tunga steg innanför dörren och upp för trappan te min enhet. Är så jävla trött på det skit stället, så du anar inte. Det var en seeeeeeg dag med lite skratt. Men några har lyckats muntra upp mig. Men känner mig som någon annan :S försökte beskriva känslan för becca men gick inte så speciellt bra. Hon måste trott att jag var dum i huvudet eller något ! Jag kände för att komma på andra tankar och lyckades dra med mig becca, lollo och emma till allum. Det hjälpte verkligen ! Shoppade en aning mycket och har nu inte mycket pengar kvar. Eller a månadspeng och lön kommer i slutet av veckan så inte så dåligt ändå ;) haha ! Men shoppade för över 2600:-

Jag köpte en grå stickad tröja med långa armar, pärlörhänge, hårgrejs, parfym, chinos svarta, ett spets linne, 3 par skor från skopunkten ( skiter i kvaliten behöver skor nuuu ! ) Sen fick jag också mina nelly kläder som jag beställde igår. Det har verkligen gått hur snabbt som helst. så jag hämtade ut dem och  provade när jag kom hem :) Satt superduper och jag älskar det!

Fick ett oerhört gulligt sms av en person förut ! Taaaaack säger jag bara ! <33

Nu kommer lite bilder men det är dock inte många.

     

  ( FAKE LEENDET ÅKER PÅ )  Den adnra klänningen. :)

Nuuu ska jag försöka plugga lite :/ Puss&kraam


Detta blir bara löjligare å löjligare ! Måste bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0