I can not believe it is true. Surprised and very happy at the same time <3

Yeeeeey people ! Nu är det söndag och jag har blivit väligt dålig på att uppdatera här känner jag men får skylla på att skolan tar min största del. Sen är det kompisar och jobb som skall hinnas med också <3

I fredags vare skola som gällde. Nationella prov på morgonen det gick nog bra tror jag :) Satsar på att höja mig såklart ;)
Efter nationella var det bara 2 st lektioner för mig innan jag skulle dra till Mässan å dansa. Jag fick stå i omklädningsrummet och sminka mig :S Tänk er en scen sminkning med massa brunkräm osv . men men , drog till stan och mötte mina favoriter. Tog oss in dit vi skulle byta om och tog kort, skrattade, provade scenen osv <3 Riktigt nice.

Uppvisningen gick super ! Riktigt glad över att det gick så grymt bra för oss ! : P
ELACE säger jag bara. ! <3 Vi ska verkligen bli helt totalt grymma tjejer.
Elin Louise Annabelle Cathrine Emilia <3

Sen vare myskväll hemma med mamma och pappa <3 Taack för idag 

   

   

Igår vare jobb som kallade. Jobbigt, slitigt men fan vad roligt egentligen ! xD Jag och pillan är bästa teamet kan man ju lätt säga ! Emma kom och höll oss sällskap när vi stängde. Efter jobbet hade jag tjejkväll hemma med min flickor ! Grymt roligt och skrikigt XD hahahahaah ! <3 Jag älskar er !<3

Nu blire chill !<333 Kanske en go promenix senare i detta fina väder. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0