Önskar att jag aldrig lärt känna dig

Heej ! Nu var det verkligen ett tag sedan som jag skrev här ! Det har hänt mycket det sista. I fredags kom jag hem från polen där jag var med 9c och 9d. Mycket skoj även om det var tuffa dagar och sånt. Vi var i Auschwitz, det går inte att beskriva med ord hur hemskt det var. Det kändes helt tomt och jag visste inte vad jag skulle säga. Det var en bra resa med mycket nytt och mycket skoj dessutom! Roliga timmar i bussen och på hotell rummet. Och inte minst shoppingturen. maten i polen smakade verkligen rumpa ! Så himla äcklig, jag åt som sagt inte alls typ när jag var där. Chips och vatten var det enda typ =)

Bilder kommer att finnas på facebook snart så ni kan kolla där på alla fina bilder på mina klasskamrater och paralell kompisar ;)

Andra saker som hänt är att jag spenderade mycket tid med min kusin förra veckan och det var väldigt mysigt måste jag säga. Dessutom är det massor i skolan nu. Prov hit och prov dit! Men vafan snart är det över :) Bara 2 veckor kvar typ. Veckan som kommer nu består bara utav 3 dagar ! Eller iförsig två utav dagarna består utav prov men vafan! Det klarar la jag? :P

jag måste också säga att jag älskar mina underbara klasskompisar ! Ni gjorde polen resan för mig och tack christian för att du dödar mig typ ! Bättre halva kan man i allafall inte ha ! :) Hoppas du tycker detsamma ;)

Jag har hittat en balklänning som jag vill ha och hoppas nu att mamma köper den till mig. Bild kommer :)

Förövrigt har jag jobbat idag, ont i halsen, trött, förkyld, feber osv. :( men skola i morgon ! det måste jag verkligen !

Ha det bra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0