Im back

har inte orkat uppdatera men nu gör jag det :) 
I fredags var jag på hisingen hos alexandra som fyllde 16 år!
Grattis gumman (L) ! 
Var väldigt trevligt och det var kul att 
vara med sina "old friends" och med sina nya
spa tjejer :D (Y) 
I lördags jobbade jag sedan en mys dag med familjen
gick dock ut på kvällen men var inte så långvarigt :)
I söndags kom Sofia och sov hos mig :)
Hellström och leo gjorde oss sällskap hos mig
sedan drog dom hem:) 
I går var jag och sofia hos pizza nissarna sedan kollade
vi på killarna som dansade :) 
Helgen har varit bra som sagt (Y)
Idag skall jag gå i skolan till klockan 4 :(
Suger verkligen get! Sen skall jag vara med"lillebror" hahhaha :P 
Nu skall jag ha matte :( 
Och föresten, jag har ätit antibiotika sedan i tisdags då
jag var hemma hela veckan från skolan. Men jag känner mig inte
bättre fktiskt. Känner mig precis som innan jag börja äta dom
tabletterna. "/ får se vad som sker. 
Pusss haaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0