Dålig uppdatering

I fredags var jag med becca.
Vi var hemma hos henne och götta oss
sedan drog vi vidare till hindås
där vi gick hem till herman
sedan till coffe på fest :) Kvällen var bra!
Efter coffes fest gick vi hem till herman
på efterfest (Y) 
Jag och becca stannade kvar där :)

I lördags när vi hade vaknat gick vi till pizzan och
satte oss. Hur gott är det inte med en pizza på morgonen.
Vi satt och åt & snacka med killarn! :)

Vi åkte hem och sov sedan var det ös igen !
Stack till hindås, hem till axel :)
Kvällen var lång och den var väldigt varierad.
När jag och becca kom hem till becca la vi oss i hennes
jacuzzi och badade ett tag! Snackade och åt choklad. 

Vi gick och la oss runt 3 halv 4 :)

I söndags var vi återigen i hindås. Vi åt pommes tallrik :P 
haahahah!

Becca sov hos mig i natt :) 

Nu sitter jag i skolan och har skoj med sofia.
Vi tar roliga bilder med min dator:P 
idag vet jag inte vad jag skall göra faktiskt. Enbart träffa
killarna som skall hoppa lite. Becca möter upp mig där också.


Karin jag älskar dig! Glöm det aldrig men vi båda måste kämpa för att få tillbaka det vi hade! <3



Kommentarer
Postat av: syster karin <33

Älskling jag älskar dig med <3<3 vi ska kämpa och träffas och ha det bäst!! Jag saknar dig och vi ska kämpa, samtalet som vi hade var bra och det var bra för oss tror jag <3 men du är min syster forever och kommer alltid finnas i mitt hjärta "cause you are my havean" <33

2009-09-29 @ 11:52:48
Postat av: Anonym

Älskling jag älskar dig med <3<3 vi ska kämpa och träffas och ha det bäst!! Jag saknar dig och vi ska kämpa, samtalet som vi hade var bra och det var bra för oss tror jag <3 men du är min syster forever och kommer alltid finnas i mitt hjärta "cause you are my havean"

2009-09-29 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0