I don´t know what to do !

Alla känslorna bara rusar omkring!
Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Det är ingen idée att springa ifrån det
för det hinner ikapp mig.
Jag har lyckats så många gånger
att få saker bra igen
men kommer det att lyckas denna gången?
Att leva utan sin halva är svårt och
jag vet inte vart jag skall ta vägen.
Vi ska hitta vänskapen igen
för innerst inne är du med mig varje dag
och jag vet att jag är det hos dig också.
Nu är det dags att kämpa och
visa vart skåpet skall stå för tillsammans
är vi bäst. Utan dig ingen jag och det
vet du. Älskar dig Systra mi <3


Idag gick jag till skolan för att hämta min dator men det fick bli hela dagen i stället. Kunde inte slita mig ifrån min underbara klass! Idag var vi för en gångsskull många. Hörde att det inte alls var många i klassen igår och endast 5 stycken som slet på idrotten. Resten var sjuka, men jag var hemma så slapp att ha en dålig ursäkt ! :)

Skulle egentligen shoppat med heris idag men orkade verklgien inte. Såg bara min säng framför mig hela dagen. Så får bli en annan dag. Han klarar sig ändå ! :)

Dans har alltid varit min passion men är det så fortfarande? Hur skall jag hitta den underbara känslan igen för att vara på danshuset hela kvällarna. Innan var det mitt andra hem men nu vet jag inte längre. Många frågar varför jag inte valde en danslinje men har alltid svarat att jag skulle tappa lusten av att dansa på vardagarna. Men har jag gjort det ändå? Fortsätta med Elace vill jag göra men allt annat ! :( Hjälp mig någon , vad skall jag göra?

 Louise Emilia Elin Annabelle Jag älskar er!


Helgen skall jag spendera med min älskade becca som jag hoppas blir frisk. Hoppas också att Evelina och Sofia kommer till landvetter och festar med mig<3 Får se vart festen blir i helgen men jag vill träffa folk och ha roligt!
Skall även jobba så någon vänlig själ för gärna komma in och hälsa på. Le Croissant , Västra hamngatan :) Nära domkyrkan ! 10-18.30 !

 

Nu skall jag bege mig , orkar inte tjata i bloggen mer! Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0