Love is in the air

Sitter hemma och det är sol ute! Då vill man vara ute 
och njuta utav värmen, så får la traska ut snart :)
Den nya datorn är verklige super bra men krånglig!
För er som inte visste det så är det en
Apple MacBook som jag fick genom skolan.
Just det jag FICK datorn ! Den är min :D 
Imorse vaknade jag med världens huvudvärk och
mådde krasligt så jag stannade hemma idag
om hopp att bli frisk snabbare ! 
Alla i skolan är typ sjuka eller känner sig krasliga. 
Så jag har bara tagit det lugnt och sen får jag se vad jag 
gör. Skall nog kolla på hellström som ska 
ha uppträdande på fjortisdiscot i landvetter :D 
Har tagit lite ego kort och självklart ska ni få se dom:D
Puss och kraam / TittiLitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0