Massage

Dagen började med becca hemma hos mig.
Vi snoozade mega länge men skit samma :D
Skolan idag har varit mega soft.
Det är nior som är och kollar på skolan
så vi har gottat oss med massage hela morgonen
sen var det datorkunskap och nu är det massage igen :) (Y)
Tummen upp för det.
Efter skolan blir det stan med sofia sedan dans. 
Efter dansen skall jag möta mamma och pappa som
jag ska kolla på bio med. 
Flickan som lekte med elden ! :D

Hört att filmen skall vara grym, så ser fram imot det.
Skall sova själv idag ! HATA! :(
Nu skall jag snart få massage utav sofia så vi hörs! :D
PUSSS

Kommentarer
Postat av: snyggingen karin <3

Du får gärna massagera mig när du vill! :D det är bara att säga till hahaha love you man <33

2009-09-29 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0