We belong together

Har inte orkat uppdatera på några dagar men

det är la inga speciella nyheter som hänt heller!
Idag hade vi yoga i skolan. Det var verkligen något annat
mot vad jag sysslar med men det var kul att testa på =)
Efter yogan bastade och duschade vi tjejer!
Hur skön klass får man ha liksom? Hatar därimot att vi är
så uppdelade "/ Men det blir nog bättre med tiden.
Vi stack till slottskogen där vi skulle hitta olika föremål och
ta kort på saker osv. Mitt lag bestod utav
Jennifer, Linda, Ida, Julia och jag :)
Vi vann! Så det blir pris på fredag =)

   Vinnande laget sedan Johanna&linnea :)

    


Igår var det första dans dagen ! Gissa om jag har träningsvärk nu dagen efter eller!
Började i allafall med Dancehall som är så sjukt roligt ! Sedan jazz med kristina som jag var as seg på. Jag går fortfarande på pencelin eller hur det stavas! Shit the same , men efter det var det latin med Jane! Så roligt även om min lektion stördes av en sak och jag blev till arg och besviken ! Men det roliga är att då tog jag verkligen i och Jane trigga upp mig! Tack annabelle för att du ser på mig när något är fel och ställer upp, önskar vi träffades oftare bara! :/

Efter dansen åkte jag bara hem och la mig i sängen. Orkade inget och var inte på humör. Så blir det la när man får sig en liten chock och besviken. Men men jag går vidare och skall fanimed mig få det bra! :) Tack evelina föresten, du är visst bra på det du gjorde igår :) <3


Imorgon blir det skola klockan 10.15 :D Sedan slutar jag klockan kvart i 2. Vet inte om jag ska dansa i morgon det beror på om jag skall träffa en eller inte. You never know ! Så så är det :)

 

Nu kommer i allafall lite bilder sen stockholm med beccisen :) (Y)

 

   
 


Things go wrong but every time you grow as a person and learns to stand up and tackle adversity.
I am strong and can handle a lot but sometimes it becomes too much. I'm not angry but disappointed,
but I'll have fun! I promise you my friend. . .

Nu skall jag dra mig till duschen och fixa mig inför i morgon ;)
Ha det bra! PUSS <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0