Finns det någon annan som du?

jag har inte uppdaterat eftersom jag har haft annat att tänka på.
Men i fredags var det mys hos Herman med killarna och Julia!
Julle åkte med hem och sov hos mig.
I lördags mådde jag sjukt dåligt på morgonen.
Känns som om någon snurrar mig tusen varv alltså att jag är yr,
känns som att jag kommer svimma om jag reser mig upp.
Otroligt äcklig känsla men blev bättre under dagen.
Åkte hem till becca och hämtade henne för att sedan bege oss hem till mig.
Vi skulle på 18-års fest hos Petter! GRATTIS!

Kvällen var svin mysig med härligt folk!
Idag vaknade jag hos älsklingen, begav oss till pizzan och mötte upp en massa folk.
Jag och älsklingen drog sedan hem till hans mamma för middag! Myspys :)
Sen blev det fotboll och film hos Axel.
Får inte glömma att jag och herman hade 5 månader i torsdags!
Älskar dig Herman Weber !
Nu skall jag duscha sedan blir det sängen !
Pusss!

Kommentarer
Postat av: julia seeholm

Fin är du vännen <3

2010-04-25 @ 22:41:25
Postat av: cathrine

du med ! <3

2010-05-06 @ 12:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0