Arbete om Anorexi Nervosa

God kväll alla läsare!
Bilden är otroligt stark och har verkligen
gett mig inspiration till att skriva om Anorexi.
Så grymt hemsk och ingen skall behöva ha det så.
Tjejer där ute:
Ni är grymt bra som ni är så skit i att ni har
några kilon för mycket eller veck på magen !
Insidan som räknas och det är personen man
blir kär i , inte utseendet!
Mina älsklingar från Egypten har precis hört
av sig och de skulle ut med killarna
de träffat där nere.
Är ju inte alls avundsjuk !!! :)
Hoppas ni har det bra tjejer så får vi höras
någon dag. Saknar er i skolan och på kvällarna
och när det är något man verkligen vill berätta.
Om det är något som ni vill berätta till mig så
kan ni skriva här men lägga det i utkasten så
kan bara jag läsa det och svara på det! :)
God natt mina vänner och glöm inte att
kika in här ofta!!! :)

NattiNatti <3



Kommentarer
Postat av: christ

nice blogg :) <3

2010-03-16 @ 22:23:04
Postat av: cathrine

taack ! :)

2010-03-17 @ 09:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0