It hurts

Första dagen på mitt nya liv...
Har i allafall inte druckit coca cola idag
inte ätit gluten mat heller! :)
Fast fick bli några godis bitar i allafall annars kommer jag
inte klara mig länge.

Inte nytt egentligen mer än att helgen är
planerad och det kommer nog att bli bra
även om jag fick säga nej till en jobb tid vilket
jag hatar att göra! Idag har jag haft sjukt
ont i min mage! Var så att jag nästan lipa
hela tiden ! varför skall det göra så ont??
Haha min lilla mamma och pappa har börjat
läsa min blogg.
Såå HEJ mami&papi ! :) Ibland får ni nog hålla
för ögonen skulle jag tro.
Idag fick jag träffa min älskling vilket jag inte gjort sedan i söndags!!
Tänk att han var så snygg ! Sån tur jag har ;)
Tänk att smärta kan döljas med ett feak smile!
Go natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0