Kissie & Anorexia

Jag har som alla andra råkat ramla in på Kissies blogg.
Okej, hon kanske inte är så dum i vanliga fall men på
sin blogg är hon bara omogen och konstig.
Hon skall framstå som en förbild men behöver alla
ungdomar i samhället då operera brösten, fylla i läpparna
och bete sig som henne? Hur hade världen sätt ut i såfall?!
I sin blogg pratar hon om att tjejer är tjocka om låren går ihop
och om armarna inte är lika fejkade som hennes så är dom för tjocka.
Att ingen vill ha en tjej som ser ut så...
Jag har alltid varit vältränad så jag har haft stora lår och det
har varit tufft för mig då jag haft smala kompisar osv.
Men det är muskler. Ungdomar skall inte få lida för att hon
slänger ur sig sina dumma påhitt.
alla är fina som dom är, man måste bara inse det!

Dessutom har hon nog mvg i photoshop osv för hon gör om
sina bilder hela tiden. Slänger upp en bild på henne innan hon började med
det.
Tjejen har ju för fan former det är de killar vill ha!!
Dessutom dör hur många ungdomar som helst
i dagens läge i Anorexia Nervosa.
Svälter sig själva för att inte ha något fett på kroppen
och det får dom att tro att dom duger.
Så himla fel och så sjukt hemsk att såna dödsfall händer!
Tänk om alla såg ut såhär !
Hon ser inte frisk ut, glad ut eller se ut att ha någon energi i kroppen för 5 öre!
/ Cathrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0