Mitt i stressen

Tjo!
Ungefär 1 timma kvar innan vi åker till Landvetter :)
Tänkte att jag skulle skriva lite här så att mina sötosar som sitter i skolan ska läsa och ha roligt :)
istället för att sitta och ha tråkigt på lektionerna...

<3<3

Jag och Pauline har nu ätit en god frukost som min mamma hade gjort.
Smoothie, grovt bröd och en C-vitamin bomb :D
Vi fick var sin skrap lott där jag vann 40 kronor :D Wow ! :)
Har hunnit att prata med mormor om både det ena och det andra när det gäller dricka på dansgolv och ha mens :)
Haha:)

Vi vill tillägga att vi kommer att sakna er så mycket :) <3
Skriver när vi får tid och förhoppningsvis så kommer det upp lite bilder också:)

Puss / J & P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0