My new life!

Idag var jag hos en homeopat som kollade igenom min kropp.
Detta är resultatet som är fel då :
Njurarna
Tarmarna ( tunna och tjocka )
Urinblåsan
Magsäcken
Gallan
Binjurarna
Höga doser utav Insulin
Saknar olika vitaminer och mineraler
Serotonin och Dopamin
Min kropp jobbar på högvarv och är helt
slut körd. Hon kallade det för att jag har gått in
i väggen psykiskt och fysiskt! :(
Jag har inga glädje hormoner i kroppen som gör
att jag vill möta dagen och kliva ur min säng.
Det finns inget i min kropp som gör att jag orkar
gör något. Måste nu börja äta massor med mediciner.
Men nu det värsta!!!
Får inte äta mjölk, gluten, kolsyrad dricka, socker!
Vad kan jag äta? En 16 åring skall inte ha en sån kropp
som jag har.
Går även runt med akupunktur nålar i örat som skall
sitta i 10 dagar :(


Nu orkar jag inte mer. Nu får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: linnea sandberg

Oh härregud GUmman!! :O tycker verkligen synd om dig, men det är samtidigt skönt att fått reda på vad som gjort att du mått som du gjort.. jag finns alltid här älskling.. pusspuss <3<3

2010-03-03 @ 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0