Ny bloggare





Heej cathrines bloggläsare! :D
Måste uppgradera mina kunskaper lite geom att förstå hur fan det här fungerar!! :)
Imorgon åker jag och måste förbereda min resa genom att skriva lite här :)
Hur mycket jag kommer saka Titti osv..

Cathrine Lindgren
Du är en underbar tjej med gött humör!
Älskar dig alla dagar, även de dåliga.
Kommer sakna dig mycket nu när vi åker men hoppas att vi får tid till varandra på tisdag är jag kommer hem så att du inte ska träffa din boy ;)
I know you miss me, sweetheart.
I love you :)



Pöööösss

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Älskar dig med gumman! (L) behöer inte säga så mycket mer! <3

2010-03-15 @ 13:13:26
Postat av: julia seeholm

älskar dig med!

2010-03-15 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0