Pratstund

Måste säga att detta med att ändra
sin kost är så fruktansvärt svårt.
Finns inte så mycket god mat utan gluten
och mjölk. Finns absolut inte mycket att äta om
man är i stan! Är så man bara vill springa hem och
gråta när man är i stan och är riktigt hungrig.
Min mage är som vanligt. Alltså att den gör
svin ont!
Har äntligen fått prata av med mig Julia nu och
det känns bra eftersom hon som sagt inte var i skolan idag.
Hon kommer dessutom att få gästblogga i min blogg när hon är i
Egypten. Datumen 16-23 mars. Det ser vi fram imot.
Langar en bild som får mig att le när jag har det jobbigt och ont !
HAHAHAHAHAHAHAHA! XD
Och en bild på mitt hjärta också!
Haha han har på sig min jacka och han käkar upp mig.
Jag kissar vilket han ville få med på bild!
Nu ringer snart min älskling sen skall jag sovsa. God natt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Jättefin header!



Sköt om dig och ha en tokhärlig dag!

2010-03-15 @ 11:54:18
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Tack så mycket! :) detsamma!

2010-03-16 @ 10:26:29
URL: http://cathrinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0