Best of me

Hello sweethearts!
Hoppas ni alla där ute mår bra och njuter av att
det snart är sommarlov!
Sommaren skall bli otroligt rolig och jag längtar.
Ett hemligt projekt drar igång och det är såklart
att komma och överaska killarna som skall luffa
pirater ute på sjön i hindås. Jag och Julia har världens planer som
skall gå igenom =) Lite roligt måste man få ha?!
Jag har nu svenska och det går sådär. Känner mest för
att sitta hemma på balkongen och jobba på brännan.
Igår blev det inte till att träffa Herman, no money för hans del.
Men det får bli nu i veckan i stället :)
Jag måste hitta ett jobb! Det är verkligen ett måste.
Så får bli till att ragga lite jobb i stan skulle jag tro.
Jag får nog lämna ut lite CV och hoppas på det bästa.
Nu vill jag verkligen bli 18 så jag kan gå på Rosannas
evengemang på krogen ! =) Tuta och köra liksom !
Men först får det bli att dra till Kusin Malin i Oslo och kika lite ;)
Nu skall jag ta och röra mig i från datorn en liten stund.

Grattis till Frida Larsson som tar studenten idag!
Nu är du fri och kan fokusera på att jobba och tjäna pengar!
Puss på dig gumman <3

Som sagt, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0