I´m alive

Hello bloggen !
Nu var det ett litet tag sedan men det
är för att det är så mycket i skolan.
Har ett antal inlämningar i skolan
nu dom sista veckorna.
Men det skall löser sig.
Gäller att hänga med nu det sista bara.
Ingen som vill dra med på en sista minuten resa
för att komma bort lite? Skulle göra mig en tjänst! :)

För er som inte vet så är man singel igen efter 6 månader
och 2 dagar. Förhållandet med Herman är alltså över så nu
går livet vidare som singel. Får se vad som händer härnäst.
Imorgon går livet vidare i allafall, då blir det ut med kläder osv.
I´m strong and I know it! =)

Jag har mycket att se fram emot nu.
Hoppas på att komma iväg till Oslo, danmark, utomlands i sommar
och en hel skön sommar vill säga! :)
Nu gäller det att se framåt och göra livet värt!
Som tur är har man vänner, familj och bekanta som
gör mina dagar =)

Idag drog jag och Linnea Sandberg till Allum för att hon skulle hitta
studentpresent och jag skulle hitta present till min far som fyller hela 43 år
på fredag, och dessutom skulle jag köpa skor :)
Blev 3 par skor, ett par jeansleggins, två par örhängen och så.
Sen kom även Becca, satt på paprika och vräkte i oss.
Sedan tog jag och becca vägen om affären för att köpa oss något gott.
Åkte med bussen till centrum sedan åkte jag med mamma till rundbanan med
hundarna. Förövrigt har jag bara städat, packat ner lite stuffs ( to who?) osv.
Nu måste jag plugga men har ingen ork för 5 öre ! Men det måste bli gjort.
Imorgon blir det skola, lämna grejer till herman, hem och plugga!
Bilder på kläderna kommer när jag orkar ta kort på dom !
Kurra gott så hörs vi säkert snart igen ! =)
En bild som gör mig lycklig och glad! Det kallas för kärlek <3

Kommentarer
Postat av: barndomsvännen

Du är stark! Finns här min kärlek <3

2010-05-25 @ 23:54:03
Postat av: Cathrine

Love you Becca! <3

2010-05-25 @ 23:57:19
Postat av: It's me

LOVE TO YOU CATHRINE LINDGREN, Älskar dig!

2010-05-26 @ 18:50:36
Postat av: Anonym

hahaha bilderna kommer när du fått tillbaka din kamera också :) har den får inte glömma det :) Pussen

2010-05-26 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0